Parempi asiakaskokemus ja vähemmän manuaalista työtä

Selaimen kautta lähettävät palvelupyynnöt mahdollistavat kaikkien asukkaan palvelutarpeiden keräämisen yhden työlistan taakse. Isännöitsijän aikaa säästyy, kun tehtäviä voidaan hallinnoida yhdestä paikasta sähköisesti eikä paperisia, manuaalisesti käsiteltäviä lomakkeita enää tarvita. Myös tietoturva-asiat tulevat huomioitua aiempaa paremmin kun tehtävät tallentuvat suoraan Tampuurin sen sijaan, että niitä käsiteltäisi esimerkiksi sähköpostissa.

Sähköinen palvelupyyntö -lomake on käytettävissä milloin ja missä vain, kaikilla laitteilla. Asukkaalle tämä tarjoaa entistä joustavamman tavan ilmoittaa esimerkiksi erilaisista muutos- tai häiriötilanteista. Asukas pystyy myös seuraamaan palvelupyyntönsä käsittelyn etenemistä helposti suoraan asukassivuilta.