Visma Sirius

Ota yhteyttä!
« Takaisin: Blogi

Customer & People Success Manager Tarmo Hiltula: “Päädyin Tampuurille työharjoittelun kautta, joka muodostui urani käännekohdaksi”

4.9.2020

Customer & People Success Manager Tarmo Hiltula: “Päädyin Tampuurille työharjoittelun kautta, joka muodostui urani käännekohdaksi”

Nimeni on Tarmo Hiltula ja työskentelen Visma Tampuurilla Customer & People Success Managerina. Opiskelin Turun ammattikorkeakoulussa liiketalouden tradenomiksi ja alunperin päädyinkin Tampuurille työharjoittelun kautta. Tämä on minun uratarina:

Koulutus ja aiempi työkokemus

Aloitettuani harjoittelun kuuluin asiakaspalvelutiimiin, jolloin työtehtäviini kuului Tampuuri ohjevideoiden teko. Harjoittelun jälkeen sain jatkaa Tampuurilla ja siirryin Tampuuritukeen ja työtehtäviini kuului asiakkaiden tukipyyntöjen käsittely. Sain tilaisuuden jatkaa Tampuurituesta eteenpäin nykyisiin tehtäviini ja kokonaisuudessaan olenkin ollut Tampuurilla pian viiden vuoden ajan. Nykyään työnkuvaani kuuluu erilaisten koulutusten pitäminen asiakkaille, sekä verkkokoulutusalustan sisällön luominen ja ylläpito. Näiden lisäksi teen satunnaisia videoprojekteja.

Käännekohtia ja kokemuksia Tampuurilta

Koen, että urani käännekohtiin kuuluu ehdottomasti Tampuurille tulo harjoitteluun, sillä en ollut aiemmin osannut ajatella työskenteleväni kiinteistöhallinnan puolella. Uratarina sai uuden sivun, kun toiseksi käännekohdaksi tuli siirtyminen nykyisiin työtehtäviini. Sen myötä pääsin toteuttamaan ja järjestämään koulutuksia, joita olimme esimiesten kanssa ideoineet jo useampien vuosien ajan. Tämä siirtyminen toi itselleni suurta onnistumisen tunnetta, sillä koulutuksiin liittyvien asioiden edistäminen oli ollut minulla tavoitteena Tampuurilla jo vuosien ajan. Muitakin onnistumisia on tässä ajassa ollut tietenkin paljon, mutta yleisesti ottaen hyvä palaute yksittäisen tehtävän tai projektin parista tuo tunteen, että on onnistunut.

Tampuuri on mielestäni työpaikkana suunnattoman auttavainen! Täällä huolehditaan, että meillä kaikilla työntekijöillä on hyvä olla, niin tiimiläisten kuin johdonkin toimesta. Tampuurin toiminta on kehittynyt näiden vuosien aikana älyttömästi ja tämän myötä myös työskentely Tampuurilla on muuttunut sitäkin mielekkäämmäksi.

Olen itse erittäin tyytyväinen omaan uraani Tampuurilla, sillä tulin alunperin suorittamaan ”vain” opintojeni harjoittelujaksoa ilman sen suurempia odotuksia. Tärkein vinkki mitä olen saanut urani aikana on se, että kaikki on mahdollista, mikäli on valmis tekemään töitä asian eteen.

Tarmo Hiltula, Customer & People Success Manager, Visma Tampuuri Oy

 
Tampuuri logo
Tampuuri logo