TAMPUURI-TUKI: Puh. (02) 721 1710

Hyvä asiakaspalvelu jää mieleen

Kiinteistöhuollon henkilökunta huoltaa kiinteistöjä, mutta kiinteistöissä asuu ihmisiä ja siksi asiakaspalvelu on tärkeä osa huollon työtä.


Asiakaspalvelupisteessä hoidetaan usein:
. työtilausten hallintaa
. asukkaiden ja vuokralaisten neuvontaa
. avaintenhallintaa
. autopaikka- ja saunavuorovaraukset
. muuttoon liittyvät asiat kuten muuttoilmoitukset, nimenmuutokset ja talonkirjaotteet

Kiinteistöhuollolla on usein monia eri Tampuureja käytössä. Tähän pystymme tarjoamaan helpotusta linkitystyökalulla, jolloin huoltoyhtiö voi käyttää vain omaa Tampuuriaan, johon eri omistajien ja isännöintitoimistojen järjestelmistä kopioituu vikailmoitukset. Huollon omasta toimesta lisätyt ilmoitukset kopioituvat myös vastakkaiseen suuntaan.

Asiakaspalvelu ei ole osasto vaan toimintatapa. Oikea asenne asiakkaan palveluun pitää löytyä ihmisestä itsestään - Tampuurin sovellukset helpottavat ja yhdenmukaistavat asiakaspalvelun työtä. Yhdessä hyvällä asenteella ja sopivilla sovelluksilla annamme asiakkaille positiivisen kokemuksen kiinteistöhuollon töistä!

ota yhteyttä transparent.jpg